Warning: Declaration of SEO_Auto_Linker_Front::get_meta($post, $key) should be compatible with SEO_Auto_Linker_Base::get_meta($key, $default = '') in /home/hyundaic/public_html/wp-content/plugins/seo-auto-linker/inc/front.php on line 0
مقایسه درون خودرو هیوندا آی 10 با کیا پیکانتو - هیوندای | HYUNDAI

مقایسه درون خودرو هیوندا آی ۱۰ با کیا پیکانتو

با این حال که هر دو خودروی هیوندا آی ۱۰ با کیا پیکانتو از یک پلتفرم یکسان بهره می برند اما باز هم درون خودرو با همدیگر متفاوت می باشد که این تفاوت های درون خودرو حتی قابل توجه هم می باشد .

طراحی داخلی خودروی هیوندا آی ۱۰ به گونه ای می باشد که یکی از مرتب ترین کابین های اتومبیل های شهری را برای این خودرو به ارمغان آورده است .

البته به دلیل به روز رسانی هایی که تازگیا بر سر طراحی این خودرو صورت گرفته است سبب گشته است که کیفیت و طراحی این خودرو حتی بهبود هم حاصل نماید .

در درون این اتومبیل همه اجزایش در سر جایی قرار دارند که انتظارش را داریم پس باید گفت که این خودرو ارگونومیکی خوبی هم دارد.

تجهیزات استاندارد این خودرو نیز راضی‌کننده و کافی است.

سن بالای پیکانتو احتمالاً بیش از هر جای دیگری در داخل کابین شهود است. این گفته به معنی کهنه و از مد افتاده بودن کابین نیست اما پیکانتو فاقد طراحی ممتاز مدل‌های مدرن‌تر کیا بوده و مواد ارزان‌قیمت زیادی به چشم می‌خورد. ما همچنین خیلی طرفدار طراحی غربیلک فرمان این خودرو نیستیم.

در بحث کاربردی بودن، i10 با کمی اختلاف پیروز میدان است. این خودرو فضای کافی برای ۴ سرنشین بزرگ‌سال داشته و صندوق بار ۲۵۲ لیتری آن پیشروی کلاس است.

پیکانتو نیز فضای بار قابل‌احترام ۲۰۰ لیتری دارد اما وقتی صندلی‌های عقب را تا می‌کنید،i10 فضای در دسترس بیش از دو برابری دارد. البته باید خاطرنشان کرد که کیا در فرم سه درب نیز قابل سفارش است درحالی‌که i10 تنها به‌صورت پنج درب عرضه می‌شود.

 

هیوندای i10 خودروی شهری محبوب و توانایی است که کمک می‌کند تا ثابت شود این خودروساز کرده‌ای تنها دنبال پول نیست. مدل کنونی یکی از بهترین‌های کلاس خود است اما رقیبی سرسخت و آشنا دارد که پسرعموی خود بوده و کیا پیکانتو نام دارد. حال این دو فامیل را در برابر هم قرار داده‌ایم تا یکی را به عنوان خودروی برتر برگزینیم. با ما همراه باشید.

 

استایل و طراحی ظاهری
خودروهای شهری از دو حالت خارج نیستند، یا استیل بسیار خوبی دارند و یا جعبه‌های متحرک بی‌آزار هستند. هیوندای به گونه‌ای مدیریت کرده که بین این دو حالت قرار می‌گیرد و نتیجه خودرویی شده که از ناشناس بودن تبری جسته اما همانند فیات ۵۰۰ و یا رنو توئینگو فریاد نمی‌زند که به من نگاه کنید.

در فیس لیفت تازه‌ای که روی این خودرو صورت گرفته،LED های روز روشن اضافه شده‌اند که حتی بدون وجود آن‌ها نیز شاهد خودروی شهری مدرن با ظاهری هوشمندانه هستیم.

کیا پیکانتو کمی بیشتر از i10 در بازار حضور داشته اما همیشه خوش‌تیپ‌تر بوده است. درحالی‌که هیوندای به‌طور معقولی خطوط صاف و صیقلی را بکار برده اما کیا استایل تیزتر و گوشه‌دار داشته و بی‌شک جزئیات اسپورت تری را به نمایش می‌گذارد.

البته که ظاهر خودرو موضوعی شخصی است اما پیکانتو احتمالاً توجهات بیشتری را جلب می‌کند.i10 نیز به نوبه‌ی خود انتخابی فهمیده‌تر است

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید