Warning: Declaration of SEO_Auto_Linker_Front::get_meta($post, $key) should be compatible with SEO_Auto_Linker_Base::get_meta($key, $default = '') in /home/hyundaic/public_html/wp-content/plugins/seo-auto-linker/inc/front.php on line 0
آغاز تحقیق آمریکا در خصوص فراخوان هیوندا و کیا - هیوندای | HYUNDAI

آغاز تحقیق آمریکا در خصوص فراخوان هیوندا و کیا

شرکت های «هیوندای موتورز» و همچنین «کیاموتورز» برای تعداد ۱٫۷میلیون دستگاه خودرو فراخوان زده اند . دلیل فراخوانی این دو کمپانی خودروساز وجود داشتن مشکل و عیب و ایراد در بخش موتور خودروهایشان بوده است . حال رگولاتورهای بخش ایمنی آمریکا وارد عمل شده اند و کار تحقیقات خود را به صورت رسمی در این خصوص آغاز نموده اند .

بنابر گزارش ارائه شده توسط خبر گزاری تسنیم و نقل گردیده از رویترز :

آن گونه که از گزارشات مشخص شده است  رگولاتورهای بخش ایمنی آمریکا جهت تحقیق در خصوص فراخوان ۱٫۷ میلیون خودرو که محصولات شرکت های «هیوندای» و «کیاموتورز» بوده اند و در قسمت سیستم موتورشان دچار مشکل شده بودند کار خود را آغاز نموده است .

یک منبع کره ای سال گذشته نگرانی هایی را به اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه های آمریکا گزارش داد که بر اساس آن مناسب بودن زمان ۳ نوبت فراخوان اعلام شده در آمریکا و اینکه آیا این فراخوان ها شامل همه خودروهای معیوب بوده اند یا نه مورد تحقیق قرار خواهد گرفت.

اگر اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه های آمریکا به این نتیجه برسد که فراخوان های انجام شده به درستی انجام نشده اند، ممکن است شرکت های خودروسازی کره ای جریمه شوند.

سخنگوی شرکت هیوندای در سئول گفت، شرکت «فراخوان ها را بر اساس مقررات و رویه های دولت آمریکا انجام داده» و «به صورت صادقانه» در جریان تحقیقات همکاری خواهد کرد. در سال ۲۰۱۵ میلادی، شرکت هویندای ۴۷۰ هزار دستگاه خودروی سوناتای سدان آمریکایی را فراخوان کرد و اعلام نمود که ایراد در سیستم موتور موجب توقف خودرو و افزایش ریسک تصادف می شود. در آن زمان، شرکت کیا، از شرکت های زیرمجموعه هیوندای خودروهای خود را که از همان موتورهای «تتا ۲» معیوب استفاده می کردند، فراخوان نکرد.

کیم گوانگ هو، که در آن زمان در شرکت هیوندای مهندس بود، در اوت ۲۰۱۶ به واشنگتن سفر کرد تا به مقامات اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه های آمریکا بگوید که این شرکت ها باید خودروهای بیشتری را به خاطر عیب در سیستم موتور فراخوان می کردند. وی همچنین چند مورد خطای ایمنی ادعایی را به مقامات آمریکایی و کره ای گزارش داده است.

بر اساس اعلام اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه های آمریکا، در ۳۱ مارس، شرکت هیوندای دامنه فراخوان اولیه خودروهایش در بازار آمریکا را به ۵۷۲ هزار دستگاه سوناتا و سانتافه اسپورت که دارای موتورهای مدل «تتا ۲» بودند گسترش داده است. در همان روز، شرکت کیا نیز برای ۶۱۸ هزار و ۱۶۰ دستگاه خودروی اپتیما، سورنتو و اسپورتیج که از همان نوع موتورها استفاده می کردند فراخوان رفع عیب صادر کرده است.

این فراخوان که در کشورهای کانادا و کره جنوبی نیز انجام شده، هزینه ای ۳۲۲٫۴۰ میلیون دلاری داشته است.

شرکت هیوندای موتور ددر سال ۱۹۶۷ در کشور کره جنوبی تاسیس شد. آنچه در این سالها هیوندای موتور را از سایرشرکتهای سازنده خودرو متمایز نموده است ، داشتن افراد پرتوانی است که قادرند آرزوهای غیرممکن را ممکن سازند.

با تغییر در توقعات افراد از خودرو و منسوخ شدن مفهوم قدیمی وسیله نقلیه و گره خوردن خودروی شخصی با زندگی مصرف کنندگان، شرکت هیوندای موتور نیز با شعار جدید NEW THINKING, NEW POSSIBLITIES در راستای ایجاد فرهنگ جدید خودرویی قدم برداشت.

شعار جدید شرکت هیوندای انعکاسی از اراده این شرکت در خلق احتمالات جدید NEW POSSIBILITIESبا تشویق و ترغیب به ایجاد تفکر جدید NEW THINKING و در راستای خدمت رسانی به مردم دنیا می باشد.

بیش از چهار دهه فعالیت، رشد مستمر و دائمی به همراه تولید خودروهای با کیفت و ارائه خدمات منحصر به فرد موجب شد تا شرکت هیوندای در میان برترین خودروسازان جهان قرار گیرد و نام تجاری آن در میان ۱۰۰ نام تجاری برتر جهان بدرخشد. این شرکت در سال ۲۰۱۳ به گزارش شرکت اینتربرند در جایگاه ۴۳ برترین برندهای دنیا و به عنوان سریعترین رشد در میان شرکت های خودرویی دنیا دست یافت.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید