Warning: Declaration of SEO_Auto_Linker_Front::get_meta($post, $key) should be compatible with SEO_Auto_Linker_Base::get_meta($key, $default = '') in /home/hyundaic/public_html/wp-content/plugins/seo-auto-linker/inc/front.php on line 0
آزمایش اتوموبیل هیوندا پونی سال 1986 - هیوندای | HYUNDAI

آزمایش اتوموبیل هیوندا پونی سال ۱۹۸۶

در این اتوموبیل تعویض دنده خوب نمی باشد . در زمانی که روغن گیربکس این خودرو داغ شود تعویض دنده خوب است ولی باز هم یک مقداری سفت می باشد و کمی هم سروصدا با خود به همراه می آورد .

اگر شما جزو افرادی می باشید که رانندگی اسپرت را می خواهید به شما میگوییم از این خودرو استفاده نکنید چرا که برایتان جذابیتی نخواهد داشت

این اتوموبیل قادر می باشد که به وسیله سیستم تعلیق ناهمواری های کوچک را جذب نماید اما جذب نمودن دست انداز ها در این خودرو خوب نمی باشد .

 به محض اینکه از حد اندک چسبندگی خودرو فراتر روید خودرو به سرعت دچار کم فرمانی می شود. فرمان نیز واکنش و حس اسپرتی ندارد و گرچه در حال حرکت خوب است ولی هنگام پارک کردن سفت است. در صورتی که با سرعت از پیچها عبور کنید دچار بادی رول زیادی می شود.

 

کیفیت سواری نیز پایینتر از حد متوسط است. سیستم ترمز که از بوستر کمک می گیرد عملکرد خوبی دارد. مزیت سیستم تعلیق این است که بی سر و صدا عمل می کند. صدای باد نیز نسبتا کم است و به همین دلیل صدای موتور و همچنین صدای زوزه گیربکس در اطاق حکمفرما می شود. بنابراین اگر از سرعت مجاز فراتر روید رانندگی با این خودرو خسته کننده خواهد بود. صندلیهای پونی نرم هستند و در عین حال هنگام عبور از پیچها سرنشین را به خوبی در بر می گیرند. موقعیت قرار گرفتن پشت فرمان راحت است و تمام دکمه ها به آسانی در دسترس هستند و دید خودرو به جلو و عقب خوب است. در کنار کیلومترشمار که از دقت خوبی برخوردار است یک ساعت بزرگ آنالوگ قرار دارد.

 

صندلیهای عقب برای افراد مختلف با سایز پاهای متفاوت فضای کافی ارائه می دهد و چون نشیمنگاه صندلی پایین است فضای سر نیز خوب است.

صندوق بار جادار این خودرو ۳۴۰ لیتر حجم دارد ولی محفظه داخل داشبورد (که قفل نیز دارد) و همچنین فضای تعبیه شده در داخل درهای جلو کوچک هستند. قسمت بالای داشبورد پوشش لاستیکی ندارد تا از لیز خوردن اجسامی که روی آن قرار داده می شوند جلوگیری کند. یکی از ویژگیهای مدل GL قابلیت تنظیم زمان کار کردن برف پاک کن ها می باشد. کیفیت ساخت این مدل نسبت به نمونه ۱۵۰۰ GLS هاچبک قبلی بهتر شده است. این خودروی خوش ساخت با این قیمت جذاب برای افرادی که به دنبال یک وسیله حمل و نقل ساده و بدون تجملات هستند معقول به نظر می رسد ولی رانندگانی که دنبال خودرویی هستند که لذت رانندگی داشته باشد بهتر است در جستجوی یک سوپرمینی اروپایی باشند. در کل هیوندا پونی به طور قابل ملاحظه ای به استاندارد یک خودروی دهه هشتادی نزدیکتر شده است. مدل ۱٫۳ لیتر این خودرو تقریبا به اندازه مدل گرانتر ۱٫۵ لیتر آن سریع است و اندکی کم مصرف تر از آن می باشد ولی در عین حال سر و صدای بیشتری دارد. هیوندا راه درازی در پیش دارد تا بتواند خودروهایش را با استاندارد فعلی اروپا و ژاپن هماهنگ کند اما هیوندا پونی به عنوان یک خودروی دهه هشتادی، پاسخ تحسین آمیزی به واکسهال شِوِت داده است.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید